Har stigit upp nu, är jättetrött! 
En är med i tävlingen nu, hade över 150 igår och sååå aktiva läsare har jag nog inte.. 
Idag kommer det nog upp lite ovanliga inlägg, sånt som jag inte skrivit om förut. 
Ska fixa mig nu, skriver mera sen!
8/3/2012 11:27:15 pm

haha! Gjort exakt samma sak! Fast jag kom in på en studs - fem hinder. Så hästen saktade ner mer och mer sedan tog det stopp och han vände. Jag hade då hamnat vid öronen och tyckte så synd om honom men istället för att sätta sig i sadeln "hoppade" jag av. Då blev det en kullerbytta ;) Sedan satte jag mig på rumpan med tyglarna i händerna x) alla skrattade..

Reply



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012