När vi väl var inne i stan så gick jag och mötte upp Lovisa, Linn och Fanny på tivolit. Jag och Lovisa började med att åka Stardancer, åkte den sen med Olivia, alla skrek utom vi..haha! Medans så åkte Linn, Fanny och Lovisa Virvelvinden. Sen åkte Fanny och Linn Breakdance, jag snackade lite med andra Olivia då för jag träffade henne. När dom åkt försökte vi hitta någon som ville åka No limit med mig, tillslut hittade vi en!! Åkte med Sara, sen satte vi oss med Matilda och Elin. Den var såhäär kul, ångrade inte att jag åkte den! Ett tag senare åkte Linn, Sara och Lovisa Stardancer, premiären för Linn och hon klarade det, Grattis! Sen träffade vi Simon, Marcus och några andra killar som vi knappt känner. Jag och Lovisa åkte då No limit med Simon och en annan kille, sjukt kul. Våra stolar snurrade nästan hela tiden, haha. 
Köpte en rem när vi väl var där! Har nyss ätit tacos och en munk, mumsigt värre!
Ha det bra!



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012