Känns som att halsen typ är igen-svullen, grymt obehagligt må jag säga! Men har för trångt i halsen och det är jag medveten om, faktiskt har det aaaaldrig vart så obehagligt som det verkligen är nu..jaja, det blir nog bättre tillslut. 

Ska snart ta och lägga mig eller så sitter jag uppe ganska länge, vi får väl se hur jag gör. Vill ni veta mera om mig så är det bara att klicka på "Om mig" fliken nedanför hedern! Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, förmodligen dra in till centrum om det är fint väder, annars blir det att chilla hemma, eller vara med någon kompis. Är riktigt grymt att blogga här, använder en stavningsgrej så att om det är något ord som jag stavat fel kan jag på ett enkelt sätt ändra det men det dåliga är att jag inte orkar ändra ibland. 



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012