Igår låg jag och såg OS till ungefär 01:30, somnade före 02:00 också. Ville sova ut idag och sov till 10:00, skönt att få sova lite längre än vanligt i alla fall. Under morgonen har jag vilat i soffan framför simningen, inte det roligaste men man vill ju som se OS ändå. 
Picture
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, något förslag? 
Förlåt för att jag inte bloggade direkt jag steg upp, ska bättra mig bara så att ni vet. 
Idag kanske jag fixar bloglovin, vi får väl se vad jag ska göra för nå. Tänkte i alla fall få färdigt med bloggen så att allt blir klart!

Söker också en gästbloggare, kontakta mig om du skulle kunna skriva minst 2 inlägg i 3 dagar, 10-12 augusti!
Ha det!



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012