Har precis vaknat upp, sovit som en stock!! Tror nog att jag somnade en liten stund efter 01.00. Morfar har redan hunnit vara här, men han åkte hem för att mamma är och handlar. Han kommer då tillbaka sen! Idag ska jag fixa lite mera här på bloggen i alla fall. Dock kommer jag ha den här tråkiga gråa bakgrunden ett tag, ska lära mig hur man använder Weebly först innan jag börjar ändra massa saker! 
Picture
Klarblå himmel idag och sol, kan det bli bättre? 
Ska snart bege mig ut och fixa poolen, kanske blir ett dopp idag om vädret håller i sig. Det ska bli lite molnigt men vad gör det? 
Känns som att den riktiga sommaren är på väg, har inte varit varmt på länge.  

Vi hörs lite senare!



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012