Känns som att jag glömt bort er helt och hållet, bloggar ju som aldrig längre men ska bättra mig från och med idag!
Huvudet känns tomt, vet inte vad jag ska blogga om, har ingen lust alls...

Red då Jatack idag och det gick bra, dock bara 40 minuter eftersom det var såååå varmt!!
Hon var väldigt pigg idag och ville inte lyssna men sen fick jag henne att lyssna mera på mig och tänka på annat.
När jag kom hem blev det att fixa massa för imorgon, packa och göra massa andra saker.

Vart ute med familjen på söderhavet, nä..men vi har åkt båt i flera timmar och det var sjukt kul. Kom hem nyss....ska städa klart i mitt rum nu, sen sängen!
Klockan står på 06:30, rider Jatack och sen åker jag på tävling! Dock tar det lite längre än 2 timmar så är väl inte supertaggad för bilresan men annars kommer det bli jätteroligt!

Kommer inte kunna blogga nå men kommer hem på söndag så då kanske jag hinner lägga upp ett inlägg!



Leave a Reply.

    Citat

    You said I love you, I said I love you too, the only difference is, I didn't lie. 

    Kategori

    All

    Arkiv

    August 2012
    July 2012